Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017





O "Νέος Σημαιοφόρος", έργο του Φασιανού του 1935


Η τέχνη και πιο συγκεκριμένα η ζωγραφική ως μέσω έκφρασης και δημιουργίας για τα νήπια που ακόμα αναπτύσσουν τις επικοινωνιακές τους ικανότητες είναι χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών στο να τα βοηθούν να εκφράζονται καλύτερα. 


Μετά από μια ιστορική αναδρομή του έπους του 1940, επιλέχθηκε μέσα από μια πληθώρα πινάκων για τον αγώνα των Ελλήνων να συνεχίσουμε με την  περαιτέρω ανάλυση του πίνακα του Φασιανού, "ο Νέος Σημαιοφόρος"

Ύστερα από μια συζήτηση με τα παιδιά και ανάλυση των στοιχείων που συμπεριλαμβάνονται στην σύνθεση του πίνακα 

απομονώσαμε το κάθε στοιχείο σε χαρτί του μέτρου και στην συνέχεια ζητήθηκε από τα παιδιά να τα χρωματίσουν με τα αντίστοιχα χρώματα του πίνακα. 









με την ολοκλήρωση του χρωματισμού των στοιχείων προσπαθήσαμε να ανασυνθέσουμε τον πίνακα συμβουλευόμενοι πάντα το πρωτότυπο.



                                  
και φυσικά γίναμε και εμείς σημαιοφόροι












έχουμε και τους φίλους μας να μας διορθώνουν









Είμαστε όλοι χαμογελαστοί, αν και δεν μπορείτε να μας δείτε.

                                       



                   



                                       
συμπληρώσαμε όλα όσα λείπουν στο φύλλο εργασίας























του δώσαμε τον δικό μας τίτλο
"Ο Κύριος που Φροντίζει την Ελλάδα"
 



προσπαθήσαμε μέσα από την δική μας ματιά να κατανοήσουμε την σκέψη του ζωγράφου και τι θα ήθελε να μας πει μέσα από όλα όσα ζωγράφισε, δίνοντας στο κάθε στοιχείο του πίνακα την δική μας (αυθαίρετη) ερμηνεία.

Οι παρακάτω ερμηνείες αποτελούν σκέψεις των παιδιών μετά από συζήτηση

Ελληνική σημαία = Γιατί ο πίνακας είναι ζωγραφισμένος για την Ελλάδα
Φτερά= Όπως τα πουλιά πετάνε ελεύθερα στον ουρανό, έτσι και η Ελλάδα μας είναι Ελεύθερη
Κολώνα = Έχουμε ιστορία από τα παλιά
Σπίτι = Η Ελλάδα είναι το σπίτι μας

και γράφοντας λέξεις σε καρτέλες ακολουθήσαμε σε αντιστοίχηση λέξης και εικόνας








συμπληρώνοντας όσοι μπορούσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας











Καλή σας συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου